Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Mucha1800 | użytkownik

imię i nazwiskoNatalia adresGierałtowice zarejestrowany02.12.2006 @22:46:24 ostatnio na stronie20.09.2011 @17:19:41

...Kocham...
-sport...
-fotografowanie...
-szczerych i uczciwych ludzi...
-dobre poczucie humoru...

...Nienawidzę...
-brzydkiej pogody;(...
-kłamstwa...
-brak poczucia humoru...

Warto na 1000% luknąć...;d

- http://trisha.digart.pl/ (moja siostra)
- http://bambina5.digart.pl/ (przyjaciółka)
- http://seraphinus.digart.pl/ (kumpel;d)
- http://bertas007.digart.pl/ (kumpel;d)
- http://natualia.digart.pl/ (kupelka-po polsq)
- http://papaxmuminek.digart.pl/ (mój największy krytyk ;d)



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.mucha1800.pl
digarty0 komentarze265 posty na forum0

komputer / sprzęt
...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~natualia    27.10.2008 @17:27:53
Ty robiłaś kropelki, Ty ;*
_______
~Bambina5    18.04.2008 @23:08:12

~Seraphinus    08.03.2008 @20:51:58
_______
'Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world' // Albert Einstein //
~Trisha    05.02.2008 @16:46:36
to tak jak ja
w pt maraton
_______
Nie wszystko wychodzi tak jak marzyliśmy... Czasem bywa nawet lepiej!
~Trisha    24.12.2007 @15:55:53
i czemu tak pusto?
_______
Nie wszystko wychodzi tak jak marzyliśmy... Czasem bywa nawet lepiej!
~natualia    24.12.2007 @13:44:46
Natalko, składałam Ci już w piątek życzenia Więc teraz tylko powiem: wesołyyyyych
_______
~Bambina5    30.11.2007 @16:26:29
dziekować
~rcbs    14.11.2007 @15:42:37
witam w grupie
~Seraphinus    30.10.2007 @00:14:17
Hej Natalia u mnie wszystko dobrze, w końcu rozpoczęło się życie studenckie:D. Co prawda już nas straszą pierwszymi kolokwiami, ale co tam :P

A jak tam licealistka?
ostatnio edytowane: 2007-10-30 00:15:08
_______
'Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world' // Albert Einstein //
~Bambina5    29.10.2007 @15:43:04
mam ok dostaniesz :P
~Seraphinus    24.10.2007 @20:41:44
_______
'Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world' // Albert Einstein //
~natualia    19.10.2007 @10:29:32
Nie mam właśnie w kolorze Tylko w b&w, bo na tym trybie robiłam w aparacie :P
_______
~Trisha    19.10.2007 @10:12:43
_______
Nie wszystko wychodzi tak jak marzyliśmy... Czasem bywa nawet lepiej!
~natualia    09.10.2007 @17:06:44
A no dostałaś, hyhy :D
_______
~natualia    21.09.2007 @16:01:52
Bo siedzę w domku hehe I nie mam jak się wydostać i pofocić xD
A co, tęskni się za mną, tęskni, co? :D
_______
~natualia    17.09.2007 @22:18:37
Ooo I jeszcze po polsku Thx
_______
~natualia    16.09.2007 @19:34:49
Ja też chcę jakiegoś buziaka przy moim linku u Ciebie...
_______
~natualia    11.09.2007 @17:17:10
No chyba tak xD
Aż się sama dziwię :D
_______
~natualia    03.09.2007 @13:12:28
Oo ślonzoku Widzę, że też lubisz mój ulubiony film :P
_______
~Bambina5    27.08.2007 @22:50:54
dzięki
~cubbus    27.08.2007 @22:42:18
danke
_______
सभी को हार्दिक बधाई
http://www.skura.com.pl
~Bambina5    05.08.2007 @00:00:19
a nie weim nawet na to nie zwróciłam uwagi i dziekuje
~Trisha    23.07.2007 @21:23:17
ejj.! wy sie tu tak teges , a ja nic teraz moje kolej :P

_______
Nie wszystko wychodzi tak jak marzyliśmy... Czasem bywa nawet lepiej!
~Bambina5    23.07.2007 @12:04:34
~Bambina5    22.07.2007 @23:08:31
wiesz za co
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt